Le cinema

Hej på er!

Idag är en slapp dag i Casa Nina. Har varit trött efter lite dålig sömn, så det har varit skönt att bara vara allmänt slö i soffan. Blir kanske en liten bio senare när S kommer hem. Baksmällan eller Sommaren med Göran, någon utav de två godbitarna blir det. Jag har hört att båda två är sevärda i alla fall! Ja, vi får väl se om jag orkar. Men popcorn och en mysig biosalong är något man helst inte säger nej till.

En bio som vi också måste gå på snart är Johan Falk. För den är ju lilla jag med i, tänka sig :) I alla fall i en sekund. Men vi kom överens om vi kanske väntar på dvd-upplagan så man kan spola tillbaks istället. Ja, när man inte har nåt annat för sig menar jag. Haha.

Nä usch idag har jag inget kul att säga alls, så ingen idé att anstränga sig! Kommer kanske nåt kuligt lite senare :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0