Måndagsgrubbel

Hej i stugorna!

Nu var det måndag igen! Många kanske har sin första arbetsdag efter semestern (inklusive S) medan andra fortfarande har lite kvar (jag!). Det känns som jag har haft en ganska lång ledighet på något vis. Dock har jag inte varit och badat eller solat en enda dag... Suck. Min badning och solning för denna sommaren blev några glada dagar i juni om jag inte minns fel. En ovanligt grå och regnig sommar har det varit.

Idag gör jag nog inte många knop utanför hemmets trygga vrå. Storstädning och rensning står på schemat. Hur många gånger rensar man inte sin garderob egentligen? Och ändå behöver den rensas igen och igen och igen. Det är verkligen ett evighetsjobb att sköta ett hem. Men det är väl lite charmen också...

Kaffet håller mig lagom pigg idag! Åter till arbetet...

Kolla in min finaste kaffekopp (och strunta i mig som är grådaskig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0