Min dag idag

Dagen har varit lite hektisk fram till nu (vad hände med den lugna helgen?). Jag, mamma och Angelika har stått på loppis och sålt våra gamla godingar i form av kläder, skor m.m. Det har gått helt okej för mej, men mamma fick allt med sig liiite för mycket lådor hem igen tycker jag. Jobbigt att släpa på, men så är det ju! Man kan inte räkna med att sälja allt... Men för min del var det bra att få rensat ut lite, sälja så mycket som bara gick. Vill bli av med massa nu innan resan.

Trött blev man, på alla sätt och vis i alla fall. Puh.

Nu är det först sängen med en god bok. Ahh, ska bli skönt att bara slappa lite. Ikväll får vi finbesök av nästan-grannarna Johan och Frida.Vi bjuder på nån go middag (får se vad det kan bli?), och så blir det väl lite spel.

Det var lördagen det! Alldeles, alldeles underbar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0