Morning glory

Hej och godmorgon allihopa!

Vaknade som av ett trollslag idag och kände på mig att klockan var "mycket". För mycket för att S skulle ligga kvar i sängen i alla fall. Kikade ner på mobilen där på golvet, och förstod att hans väckarklocka måste vara felställd. Så stackaren fick ingen kul start på morgonen, utan fick rulla iväg till jobbet fortare än kvickt. Tur att han har mig - den mänskligt inställda biologiska klockan. Samma klocka fick snällt gå och flytta bilen innan klockan sju också. Vi vill ju inte få vår lånebil bortforslad p.g.a brutna regler.

Har med andra ord suttit vid datorn med mitt kaffe sen klockan åtta ungefär. Pratat med Jamie och fyllt på min Australien-mapp med ännu mer information. Kikat på lite boende, jobb, skatteregler o.s.v. Ja, det är en helt ny värld som ska öppna sig! Spännande men samtidigt mycket för huvudet att smälta. Man får ta det bit för bit.

Nu blir det en liten cykeltur innan nåt regn eller åska kommer hit!

Bis später!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0