Mysdag

Godmorgon sötnosar!

Hoppas alla därute haft en go och slumrig natt?! Det har jag! Ibland sover man verkligen som en sten. Man somnar på ett sätt och vaknar på samma. Man tror inte att man rört sig en enda gång under natten. Det har har man väl egentligen, enligt forskarna då.

Jaja, dagen spenderas hemma hos mor och far idag. Jag ska utnyttja husets alla delar tänkte jag. Som att bada badkar t.e.x. Om det är nåt jag egentligen tycker är jätteviktigt  i ett boende så är det just badkar. Ett riktigt stort och fräscht badrum med jacuzzi hade ju vart drömmen. Tyvärr har vi varken det eller ett vanligt standard-kar hemma hos oss. Då blir det att ta sig ett dopp hos mamma och pappa lite då och då istället. Ska rota lite efter nån badbomb eller så också, dom måste ju användas istället för att ligga och damma, inte sant?!

Later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0