No one laughs at God in a war

Jag (Bella) har suttit framför datorn i timmar nu och lyssnat på mina två favoritlåtar. Så jag tänkte att - varför inte dela med sig av skön musik till Ninas bloggläsare. Musik är bäst. Man kan gråta, skratta och dansa till musik. Allt beroende på vilket humör man är på. Musik är till för att vi ska må bra och inte känna oss ensama...

Tack:

Regina Spektor - laughing with - http://www.youtube.com/watch?v=rov3pV9PsRI

Lenka - the show - http://www.youtube.com/watch?v=EC76b0VZQog

No one laughs at God in a hospital
No one laughs at God in a war
No one's laughing at God
When they're starving or freezing or so very poor

But God could be funny
At a cocktail party when listening to a good God themed joke or
Or when the crazies say He hates us
And they get so red in the head you think they're 'bout to choke

Regina spektor:


Kommentarer
Postat av: Christina

Kul att du är tillbaka på bloggen

min lilla vän!

Kram m

2009-08-20 @ 21:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0