Senaste veckan

Hej hej!

Hur mår ni?

Här pågår en trött måndag vill jag lova. Både jag och S känner oss gamla och slitna idag. Ögonen går i kors känner jag, så ursäkta mitt kanske osammanhängande skrivande. Vi har i alla fall haft en mysig helg i Oslo med shopping, god mat och party. Inget internet i närheten, så bloggen har fått vila i några dagar.

Har lite bilder från senaste veckan att dela med mig av. Lyckades få en solig dag på sista semesterdan, annars var det ju bara regn och åter regn. Hur som helst, så åkte jag och lilla mor ner till Varberg för att sola och bada med Bohmans. Man kan inte nämna det tillräckligt många gånger, men det är verkligen underbart nere i stugan.





Zimba är hur söt och snäll som helst






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0