Some more of U2

Har precis satt igång kaffebryggaren för en härlig morgonkopp. Jag kan verkligen längta efter den lilla stunden på morgonen när bryggaren puttrar i köket. Förutsatt att jag kan ta det lugnt i soffan och har mjölk hemma så är det en oslagbar kombination. Synd att jag är en såndär person som får hjärtklappning efter två koppar, annars hade kaffe definitivt varit min nationaldryck!

Medan tvättmaskinerna också puttrar på i fjärran så ramlade lite fler bilder från U2-konserten in! Och ingen blir väl gladare än jag? Vilken underbar dag att ha i minnet. Det är nog den bästa konserten jag nånsin vart på! Jag är väl ingen van konsertbesökare bör väl nämnas, men den slår t.o.m groupiekänslan på Scandinavium anno 2000 signerat Mr. Jon Bon Jovi. Och då, mina vänner, är det stort!


Frida, Johan, jag och S










Jag med min Blues och Sandra









Niklas, Sandra och S är glaaada


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0