Världens regnigaste dag

Idag är det alldeles för mycket regn och på tok för trist för att egentligen blogga alls. Jag känner mig, med andra ord, trött och rätt grådassig själv. Usch. Är det hösten som har börjat komma in eller? Det känns så på vindarna. De är mer friska än varma. Inte för att jag är nåt väderproffs direkt, men är det bara jag som börjat ta på mig jackan bara utifall att?!

S är ute och springer två mil han. Stackaren, han har ett tufft träningsschema inför Lidingöloppet framför sig. Jag skulle inte kunna hitta den motivationen. Inte nånstans tror jag. Men det är bra att vi är lite olika här i världen...

Sitter och slöpratar med Bella på msn. Hon verkar fila på en beställning hos Nelly nu, och jag tror nog jag kanske ska joina med nån liten pryl. Dom säljer ut lite solkrämer och sånt som jag behöver, och det kan ju vara skönt att få för en billigare slant.


En liten sånhär kanske:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0