Feta dagen

Hej hej!

Idag är det fet-tisdagen, en dag som jag uppskattar! Trodde inte att det skulle bli nån semla, men som den snälle sambo man har så fixade han det i sista sekund. Så nu har jag precis smällt i mig en gräddig en. I och för sej så är det ju inte särskilt speciellt med tanke på att det varken var första eller sista semlan för i år. Men ändå. Idag är ju dagen.

Vad finns annars för nytt då?

Nja, inte så mycket kanske. Men håller ni inte med om att man börjar känna att humöret sakta går uppåt? Dagarna blir ljusare och man känner det så tydligt i kroppen, det gör i alla fall jag. Jag bara längtar efter första riktiga vårdagen när jag vandrar nerför avenyn med solglasögonen på. Om man kan ta av sej jackan är det ju ett plus. Det är dock ett tag kvar...

Nåja, lite vårinspiration som pirrar i kroppen, eller nåt... Det får ni här av mej. Varsågoda! Gillar att surfa runt och hitta favoriterna.


I vår ska man visa magen om man vågar. Vi får väl se,
kanske det blir en liten glimt.



Jeans i alla de former är hett! Jackan är ursnygg och
kortkort blir det garanterat mycket av. Ganska mycket
"våga" i modet i vår alltså.


Kanske dags att investera i ett snyggt headband? Det
har jag gjort. Billiga varianter finns på Gina tricot.


Väska med vårens fransar. Liknande väskor kommer
vi få se mycket av! Jag har bl.a. sett prisvärda och snygga
modeller i brun mocka på både Lindex och Kappahl.


Snyggaste nagellacksfärgen just nu tycker jag är " Rose
among thorns" från China Glaze. Härlig rosa-röd ton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0