Happy Valentine

Hej mina hjärtan!

Hoppas ni mår bra?!

Idag är det kärlekens dag! Fast enligt mig så borde det vara kärlekens dag mycket oftare, typ varje dag. Vi alla behöver lite pussar och kramar jätteofta.

Jag firar dagen själv idag, nerbäddad i mammas säng. Melodifestivalen och film står på schemat. Bella och Johan är snälla nog att göra mig sällskap. Och Chicko såklart. Henne slipper man inte undan. S är uppe i Norge och tränar inför Vasaloppet. Han bygger snögubbar och gör snöänglar med andra ord :)

Har jobbat idag och känner mig utsliten. Puh... Är inne i en dålig period där allt känns mer eller mindre depp. Försöker hitta motivation i allt jag gör, och behålla positiva tankar. Att jag har världens sämsta tålamod med mig själv är inte till nån hjälp direkt. Men jag försöker i alla fall. Mycket i huvudet som snurrar. Bena in och bena ut, typ. Man vill ju inte vara 25 och falla offer för samhällets stress och press. Nä, inte jag. Ebba har skrivit en jättebra och läsvärd krönika i ämnet: http://www.expressen.se/kronikorer/ebbavonsydow/1.1465415/tva-sma-ord-till-alla-prestationsprinsessor

Ta hand om er och ha en mysig kväll! Gud va kul att blogga igen, det får bli en god vana.

Jag och min Valentine (och pappa):




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0