Söndag

Morning!

Har precis ätit frukost, och ligger just nu i mammas säng med datorn på magen. Mamma o pappa är på Kanarieöarna i en vecka, så då får man passa hus och hund ett tag. Jag önskar att det var jag som var ere i solen och bara slappade. Gud så skönt det är att ha sand mellan tårna och känna doften från restaurangerna. Det är en sån speciell känsla man får utomlands. Alla krav och måsten är så långt bort. Jag är riktigt sugen, men det blir ingen sån resa på ett tag nu.

Vad tyckte ni om melodifestivalen igår då? Dagens fråga som man bara inte kan undvika. Måns var ju självskriven, det förstod man ju redan innan man hört hans bidrag. Men låten var riktigt sjysst faktiskt. Sen att kläder och moves är en repris av alla Måns nummer gör inget. Han har hittat sin grej som funkar.
Lili & Susie var också härliga, tänk att det var över 20 år sedan de slog igenom! Jag var väl typ 3-4 år när "Oh Mama" kom ut. Undra om killarna verkligen svimmade när L&S uppträdde live? Ja, dom var nog riktiga hetingar på 80-talet. Riktig blondchock.

Idag får det bli en promenad för att pigga upp mig lite. Sen ska jag jobba... Ibland är det segt att jobba helg.

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0