Välkommen 2009

Hej, här kommer ett av mina väldigt sporadiska inlägg nu för tiden. Trots att jag saknar bloggen blir jag dåligare och dåligare för varje månad som går. Usch!

Julen har iallafall varit väldigt härlig. Som alltid. Jag älskar ljus och frid. Eller vad man nu ska säga hehe. Nu är snart alla helgdagar över och en tung årstid väntar. Tyvärr. Nej, jag är ingen vintermänniska överhuvudtaget ne. :( Så därför måste man hitta på mysiga saker för att vintern ska gå fort. Varma och goa filmkvällar med go mat lär det ju bli gott om iaf! :)

Nyår var lyckad iaf. :) Först trerätters hos Johan för att sen sjunga lite singstar! USCH! :P Sen bar det av till Hällesåker där en lyckad fest väntade. Så Gott Nytt År på er alla. Hoppas ni fått en bra start på 2009. Min har vart ganska lugn hittills. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0