Bus

Ha, jag ser att Nina gjort om bloggen till bara sin! Layoten är också ny, här vill man visst sudda bort mej helt och hållet?! (riktigt snygg måste jag ju erkänna iofs, tummen upp syrran) Synd för henne bara att jag kan lösenordet då ;)

Eftersom jag har semester nu och vädret är sisådär så kan man ju ta och skriva några rader. Imorgon tar jag och brorsan tåget ner till Kalmar för att se Svensson svensson med resten av familjen. Det ska bli riktigt skoj, jag har aldrig vart i Kalmar men det ska tydligen vara en mysig stad. Blir mycket att se fram emot, inte minst hotellfrukosten, jag älskar det!

Annars fyller jag år snart, funderar på att ha någon liten fest i alla fall. Så därför köpte jag två klänningar från Nelly. Vilken tycker ni passar bäst till ett födelsedagsbarn? //Isabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0