Friday

Hej sötnosar!

Vilken alldeles underbar fredag va? Regnig och "kall", lite sådär lagom höstig. Men det är ändå veckans bästa dag,alla veckor - året om!

Antar att ni lagt märke på bloggens nya utseende? Tufft va? Oh ja. Jag gillar det skarpt och det känns definitivt mer jag. Tack S som satt i ett par timmar igår kväll! Jag är väldigt nöjd med ditt knåpande. Frågade honom faktiskt förra året (när jag precis startat bloggen) om han kunde designa om lite. Med tanke på hans utbildning o.s.v. så trodde jag att det inte skulle vara några problem alls. Men nepp, det kunde han tydligen inte. Ok, det var väl lugnt tänkte jag. Nu i efterhand fattar jag ju att han bara inte hade nån lust, just då. För kunde, det kunde han.

Så då går bloggen in i en ny era från och med idag. En era utan Bella ser det ut som. Men jag är fortfarande syster, och syster igen... så inget bytande av namn här inte. This is my brand.

Välkomna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0