Landet

Nu blev det ett litet blogguppehåll igen, ursäkta så mycket! Jag tycker jag har blivit så himla duktig på att uppdatera nästan varje dag den sista tiden ju. Nu i sommar kan jag dock skylla på diverse semesterdagar och på att jag befinner mig i skogen utan möjlighet till internetuppkoppling.

Det sistnämnda stämmer bra in på helgen som gått faktiskt. Vi har varit uppe i S morföräldrars sommarstuga, d.v.s. norsk liten röd stuga alldeles vid en sjö. Vi har badat, fiskat och levt ett enkelt liv utan några moderna saker alls. Back to basics. Man slappnar verkligen av helt och glömmer nästan vardagens bestyr.

Jaja, jag får skriva mer sen! Ska ta cykeln och åka iväg och handla. Fanns liksom ingen frukost. Och inte är det som på landet, där man bara kan gå ut och plocka några blåbär. Nope.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0