Svenska sommaren

Hejsan svejsan!

Efter några dagar på landet så är jag tillbaka för att semestra ännu lite till. Den svenska sommaren är ju här, så det är väl bara att börja njuta då? Jag vet inte om det blir så mycket mer än såhär nämligen. Huu... Kanske är man pessimistisk, eller bara realistisk. Men det är ändå semester, och dagarna ska spenderas på ett eller annat sätt. Idag under ett mjukt täcke, massa kuddar omkring mig, laptopen inom räckhåll och en god bok. Kanske nån kan gå å handla nåt gott åt mig snart också... Hmhm... Denne nån ska meddelas inom kort.

Kikar tillbaks från lite bilder tidigare från i somras. När det var något mer i närheten av vad som kan kallas "sommar" dessutom. Man kunde till och med lägga grunden till den numera inte så befintliga brännan... Ahh, det var  tider det. Tyskland, mina vänner....

Mobilbilder! Jajemän nu är tekniken igång här...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0