Mina Big NO:s

Hej alla, nu är det gästbloggaren Bella som skriver igen.

Tänkte ta en favorit i repris! ;) Kommer ni ihåg när jag skrev om dom stora NEJ:en, en bloggarhit som jag valt att kalla "Mina BIG NO:S". Allt för att ni ska slippa ha massa skräp liggandes som inte blir använda, sedda på eller vad man nu kan tänkas göra med en pryl.

Har du inte köpt det från början slipper du: 1. slösa pengar 2. få ett överfullt soprum 3. rensa upp lika ofta

Själv är jag lite av en samlare. Jag har svårt att kasta saker. Jag kan till och med, hör och häpna, tycka synd om saker, om dom blir kastade. "Den kan ju vara bra och ha... nångång...i framtiden" Känner ni igen det?

Har ni lite utav samma problem? Skaffa då inte följande...

KIKOs nagelack. Ett lager, som brukar räcka, blir alldeles för tunt och täcker inte. Jag köpte en stark turkos färg med syfte att synas och sticka ut. Det blir ojämt i färg och dessutom tar det en evighet innan det torkar.
Tyvärr hittar jag ingen bild, men se upp för detta märke.

Parfymen Britney Spears - Fantasy. Iofs ingen ny parfym men värt att nämnas ändå. Vad ska man säga, smaken är som baken men den doftar allt för starkt för min smak. Ingen söt doft utan väldigt skrikig. Som om man skriker ut att "JAG HAR PARFYM PÅ MIG" Det liksom känns i hela rummet, nästan så att man börjar hosta. Nej, fantasy får en big no-stämpel från mig iallafall...


Det var allt för idag. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0