Morning glory

Godmorgon i stugorna!

Idag var jag uppe tidigt med tvättid klockan 7. Lika bra att ta tjuren vid hornen och starta dagen med "arbete" så att man kommer igång. Diskhögen har även den växt sig stor såg jag, så den blir det snart. Snart. Ska bara...

Om jag fick lägga upp min drömdag idag så hade jag valt att gå på SPA. Jag hade kunnat bosätta mig ett bra tag på ett spahotell utan problem faktiskt! Tänk vad lyxigt att vinna en längre vistelse på en sådan anläggning med x antal valfria behandlingar. Man hade kunnat checka in med vetskapen om att man nån timme senare skulle ligga i ett varmt bubbelbad med aromatiska oljor i. Ljuv musik strömmar runt en och man slappnar av totalt. Så underbart att äntligen få ta reda på vad massage under droppande dagg innebär.

Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0