Norge

Hello pals!

Måste bara børja med att sæga: Bella, Bella du ær så vælkommen tillbaka! Får se hur længe det håller denna gången då? Annars får du absolut komma med dina små gæstinlægg ibland. Och på frågan om din klænning, så tycker jag att du ska ha på dej den førsta. Den var skitsnygg! Kanske passar den mej också?

Som ni vet och mærker så ær jag i Norge nu. En trevlig liten weekend hos familjen Mathisen! god mat och gott sællskap. Vædret har varit kass, men det får man strunta i. Vi svenskar (och norskar) ær så sjukt beroende av vår lilla sol. Samtalsæmne nummer ett runt alla middagsbord - jæmt.

Det har blivit lite shopping, lite party och lite læsning. Har pløjt igenom Små Citroner Gula nu. Mysbok nummer ett! Den gick fort att læsa igenom, så nu har jag bara en bok kvar från min senaste bestællning. Adlibris hemsida næsta med andra ord...

Summan av kardemumman: en mysig helg i lilla Sarpsborg.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0