Shopping

Hej alla glada!

Saknat mej? :)

Idag har jag varit på en liten shopping-rundtur med Angelika och Andreas, more known as A+A för oss lata. Vi tog oss upp i ottan (läs runt den tiden butikerna öppnar) och bilade ner till Freeport. Ett litet depåstopp där, och några kassar senare åkte vi vidare till Kungsmässan. Vi hittade allt lite fina saker här och där. Rean är ju i full gång och även om jag brukar vara lite försiktig med den, så tyckte jag ändå att det var helt ok saker i rea-hyllorna. Perfekt för mig är ju att det är nedsatt pris på sommarkläder nu, eftersom det är det enda jag lär behöva i ett bra tag framöver. Sweet!

Och äntligen vågade jag slå till på en spikmatta också! Jag har ju dividerat lite om det där med mig själv, fram och tillbaks. Det har ju liksom blivit en sån "hipp" grej att det nästan är töntigt. Ville jag vara den tönten eller ej, det var frågan? Jao. Det blev ju det. Jag tror nog på dess magiska kraft. Så om nån månad är det jag och spikis på Australiens stränder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0