Tomorrow

U2!!! Imorn ska vi på U2. Vi ska se "the claw" in real life! Wow.

Men idag är en annan dag. Har pratat lite med Jamie och lärt mig lite om Melbourne, lokala ord o.s.v. Jag vill vara väl förberedd! Han har naturligtvis all insider-info om mitt blivande hemland. Gulp.

Telenorabbonemanget ligger nu också vilandes. Fler och fler saker börjar falla på plats inför resan. Det är en heldrössom ska fixas...

Annars blir det nog ganska så slappt idag. I eftermiddag nalkas dock en svettig badmintonmatch mot A+A. Sen blir det matlagning och film tillsammansmed dem. Mysigt!

Ha ni också en bra fredag i vårt ljuva höstland...

Jag som "the lawn-girl" i Dalsland

Kommentarer
Postat av: Christina

Dagens träning! Bättre än gym tror jag! Tack för hjälpen, Kram mamma

2009-08-03 @ 10:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0