Trött

Idag är en seg dag. Trött och jätte-jätte sliten. Ligger och softar i soffan och det är såå synd om mig. Haha.

Nejdå. Ingen fara på taket! Men jag blir inte mycket roligare än så här idag. Kanske imorn? Då ska vi till Norge i alla fall. En liten tripp över gränsen för att bl.a. fira en viss norrmans 25-års-födelsedag. En Stian faktiskt, men inte den ni tänker på. Om ni bara visste hur många sådana det finns i vårt kära grannland...

Kameran åker med på tur. Jag ska börja ta kort med min superdupertrendiga mobil nu tänkte jag. Blixten ska gå i ett! Jag ska verkligen läsa instruktionsboken så jag kan föra över bilderna hit sen. It's a promice! Mer bilder ger mer läsare o.s.v. Jag tror jag har hört det nånstans förut?!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0