Nelly

Hej i värmen!

Känns som om jag lever vid medelhavet. Luften står helt still och jag svettas ikapp med solen. Man väntar bara på en löpsedel om klimathotet snart. För vad kan annars förklara denna varma period? Nå?

Fick hem lite söta saker från Nelly häromdagen som jag ska visa för er nyfikna strutar! Först var det ett ursnyggt oversize linne från Dark Muse, väldigt användbart nu i sommar. Luftigt måste det vara för en svettgris som mig! Funkar både på stranden över en bikini eller i kombination med ett par lacktajts på partyt. Den andra saken jag beställde var ett par vågade klackar:13 cm med 2 cm platå. Ajaj, jag vet inte om jag klarar en utekväll i dem. Men de var snygga och billiga, den kombon får man inte alltid. Dessutom blir jag hur lång som helst, så utsikten får man liksom på köpet.

Nelly har stor sommarrea nu i dagarna såg jag (med exakt start kl 17 idag), så det kanske blir ett litet paket till snart. Får se vad samvetet och kassan tillåter.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0