Blondie

Happy Friday allihopa!

Själv är jag ledig idag, och jobbar helg. Så det är väl en lite annorlunda fredag för mig då.

Snart är det dags för det "stora vårklippet"! Det behövs kan jag lova. Mitt hår har växt sig långt, långt. Man kan med andra ord räkna ut att det är ganska slitet också. Har nämligen inte klippt mig på över ett år... Det är sällan jag sett på mitt egna hår att det faktiskt är i stort behov av att kortas av. Känner inte värsta brådskan, men inom en snar månad blir det nog i alla fall.

Färgen ska också fräschas upp. Nu går vi ju mot ljusare tider, och håret får väl anpassa sig därefter också. Blonda slingor får det bli har jag bestämt. Har haft såndär mittemellan-ton ett bra tag nu. Och visst, jag gillar det! Men man gillar ju så mycket annat också liksom... Dags för en liten förändring känner jag. En som kanske inte syns jättemycket, men känns desto mer.

Fin färg, nåt att ha i åtanke:



Snygg Brintey-frilla:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0