Lördag

Hej hopp!

Nån som ska med ut på en promenad? I love the sun! Man får nästan som en krypande känsla i kroppen som gör att hela jag spritter. Vårkänslor kallas det nog. Bästa känslan jag haft på länge i alla fall. Man får nästan stoppa sig själv eftersom man börjar planera allt kul man vill hitta på de kommande månaderna.

Men idag är idag, så fokus på det :)

Lite powerwalk först som sagt. Att röra på mig varje dag har blivit kul och lustfyllt, inget tvång. Kroppen vill ha sin motion och det känns hur bra som helst. Man kommer in i ett sådan flow helt enkelt. Känns också bra för en själv att må bättre, bättre och bättre. Världens bästa självmedecinering tror jag starkt på!

Ikväll blir det mys med tjejer hemma hos L. Kameran åker med, ja of course. Jag har ju blivit riktigt bra på det där med foton på bloggen nu. Mycket roligare med egna bilder också. Japp, det är ju faktiskt det. No more copies alltså. Ok, några då kanske...

Hoppas alla får en underbar dag i Svedala!

Fin liten bild på mig i S. Sommar och sol, 2008, i Kroatien:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0