Powerkvinnan

Tisdagens tristess är som bortblåst! Med en mysig kväll igår och en bra och ganska annorlunda film så sussade jag så gott sen. Jag kände verkligen att jag sov ut även om jag steg upp självmant innan kl 8.00 prick.

Dagen ser bra ut idag, en riktig powerdag med tigervrål o grejer... S lagar gröt till fukost, lite blä men helt ok. Vi har ätit det så mycket det senaste så vi är lite trötta på blasket. Efter frulle så är det snabbstäd för att upprätthålla vår ordning. Så här såg samtalet ut i morse, jag i full färd med att sätta in linserna:

Jag: Jag har lite förslag för dagen.
S: Ok, vad?
Jag: Gå en långpromenad, ta med kaffe i termos o picknicka uppe på ett berg som jag brukar promenera vid. Sen åka in till stan o sätta oss nånstans i solen typ.
S: Ja,vi kan väl göra allt det! (lång paus) Jag har också en idé... Kan vi inte städa först?
Jag: Eh... Ja,om du verkligen vill så?!

Sicken kille. Städlusten är på topp ;)

Kameran åker nog med idag! KLICK.

Bis später!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0