Saturday

Hello!

Tji fick jag för snödroppen... ajja....

I alla fall - idag är det lördag! Ledig helg och en underbar dag framför mig! Snart blir det frukost, är riktigt hungrig. En slurk kaffe och nybakat bröd (från bagaren då haha).

Sen beger vi oss iväg till Dalsjöfors för en heldag i glädjens tecken! Wow. Först blir det rafflande fotboll i form av Manchester United - Liverpool. Låt svetten lacka killar. Efter det så ramlar nog resten av familjen Kjär in, och då är det bowling. Vaxade klot = blodigt allvar. Kommer bli en del trashtalk och hårda ord, men det hör liksom till.

Kvällen avslutas med vår svenska tradition, melodifestivalen. Där planerar jag starkt att rösta på Mums-mums Zelmerlöw, även om jag tror att hans chanser i Europa är noll. Men det är liksom en fin sång :)

Tror att jag ska packa ner kameran. Vet att jag varit kass med egna bilder här på bloggen den sista tiden. Min lilla fotomanick är typ sönder, och det är typ den enda jag förstår mig på och äntligen lyckades lära mig. Så jag skyller på det. Får ta S kamera, och sen låta honom lägga in alla bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0