Snowangel

Seriöst Sverige! Eller Göteborg kanske... Vet ju inte  hur det ser ut i resten av landet. Men här är det snö ... igen. Mars månad är verkligen en lustig en, känns som man får uppleva alla klimatzoner inom loppet av några veckor. Skumt!

Snart är det ju påsk, vilket påminner mig om att det var ungefär ett år sedan den här lilla bloggen hade premiär. Något liknande i alla fall. Och om jag inte minns helt fel så var det ganska fint väder runt påsktiden?! Påskriset har kommit upp i alla fall, det är så fint tycker jag. Påskris lyser upp. I år har jag till och med gjort det helt själv, ingen stor prestation kanske. Men det förklarar åtminstone varför det ser så hemgjort ut :) En liten ensam påskhöna finns i köket också. Det är mitt påskpynt det.

Idag är det ledig dag - badminton först och senare blir det spelkväll hos Max.

Ge mig sommar

Kommentarer
Postat av: Christina

Vilket härligt foto! Det var nytt för mig!Nu längtar man verkligen till sol och värme.

Kram Mamma

2009-03-30 @ 21:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0