Söndag

Veckans sista dag igen. Stog upp riktigt tidigt för att kolla starten i Vasaloppet. Kände mig riktigt lat när jag låg här i soffan och tittade på alla alerta åkare! Mannen i mitt liv är ju en av de många deltagarna i år, så jag är lite extra engagerad. Får sms-rapporter lite då och då, måste ju hålla koll på honom i spåret. Så han får i sig tillräckligt med blåbärssoppa o.s.v. Fick faktiskt precis en plingeling om att han beräknas i mål 16.41, får väl se om den tiden hålls. De sista milen är nog riktigt sega för benen, och risken att tappa i tid är väl rätt stor...

Jag kände att jag inte ska vara så mycket sämre idag, och ska snart iväg på ett träningspass i bodystep. Det är också ganska jobbigt. Allt är ju relativt liksom, eller hur? :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0