Vårtecken

Såg en såndär liten snödroppe nyss här utanför. Eller heter dom så ens? Har för mig att de första små blommorna som kikar fram heter det. Jag blev glad i alla fall, det var det som var poängen :)

Gick en riktig långpromenad genom våra trakter här. Hittar alltid nya intressanta vägar med motstånd i form av uppförsbackar och trappor. Man ser mycket man inte visste fanns. Vet inte hur många frisörsalonger, nagel- och massagestudios jag gått förbi! De finns överallt och ingenstans. Och alla går runt... antar jag???

Får bli ett träningsinlägg på bloggen snart! Känner att det är nåt jag tycker om att skriva om... Träning har alltid var en naturlig och rolig del av livet, för mig. När jag var yngre var det mer i "sportform" om man nu kan säga så. Mer så att man gick i en sport; tennis, fotboll, bandy. Idag tycker jag visserligen att sport i sig är kul, men det blir mer sällan jag utövar det i vardagen. Nu är det mer "egenträning"; gym, gruppträning, promenader.

Ja, det får det absolut bli snart! Men nu är det duschen, och sen iväg till Klippcenter. Time to be blonde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0