slowmotionshop

Sitter här en regnig och grå fredagseftermiddag och filosoferar. Hur har ni det idag? Gjort något vettigt av dagen?

Själv ska jag snart ut på stan och träffa Linda för en liten uppdatering om livet.

Er, mina kära läsare, tänkte jag bara tipsa om en relativt ny webshop (som förmodligen kommer slå stort). Vi har redan fått läsa om den i bl.a. SOLO. Jag fick reda på den genom en av min mammas kollegor, vars dotter är designer. Tillsammans med en annan tjej har hon startat www.slowmotionshop.com . Shoppen och produkterna är en motreaktion mot allt i vårt samhälle som ska gå så himla snabbt. Slow down helt enkelt. Ekologiska material och sjyssta arbetsvillkor är något som Slowmotionshop står för.

Underbart tycker jag! Dessutom älskar jag deras kollektion. Vill se mer snarast! Har plockat ut mina tre favoriter.

Horeshoe-bracelet for luck:

7days of panties:

Freedom singlet:


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej tjejer!

Vad glad jag blir att ni gillar!

Som ett litet tack vill vi erbjuda er och alla som läser er blogg 15% rabatt under maj månad! Fyll i rabattkod: maj i kassan så dras rabatten av på priset.

Ha det så bra!

Kramar Hanna

2009-05-14 @ 12:05:26
URL: http://slowmotionshop.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0