20 november

Då var det helg igen, inte för att det gör så mycket skillnad för min del men ändå. Man kan liksom lägga jobbsökande lite på hyllan. Det är skönt det också.

S jobbar ikväll, så det blir hemmakväll på mig. Det har faktiskt varit ett riktigt blåsväder här idag med regn och allt! Det ligger nån sorts konstig åska i luften eftersom det är hur varmt och kvavt som helst. Knepigt! Nu ska det bli lite sämre väder i några dagar, regn och 18 grader. Tänk att det kan skilja ungefär 20 grader under en och samma vecka?! Det är lustigt, men Melbourne är ju känt för sitt snabbt skiftande klimat. Så nu får även vi lägga solningen på hyllan i några dygn...

Det blir i alla fall ett biobesök inom de närmsta dagarna skulle jag tro. Det är New Moon-hysteri här minst sagt, och även vi är spända på hur filmen är. Hoppas man blir positivt överraskad... Ettan var ju himla bra så förväntningarna är ganska stora!

Nä nu ska jag ta och relaxa lite! Vi var faktiskt ute och sprang en 5-kilometare i morse, det ni!

Söt liten krokodil som jag fick av mina gamla jobbkollegor:


Kommentarer
Postat av: Anne-Britt

Været høres som det vi har nå, men vi har ned mot null grader.....

Når blir det lyst om morgenen og når blir det mørkt om kvelden?

Anne-Britt

2009-11-20 @ 11:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0