27.11.09

Nu var det fredag igen! Veckorna går med rasande fart här ska ni veta. Vi har varit här i nästan två månader nu! Julkänslorna har inte börjat komma här ännu. Jag tror att det blir svårt att få det också, i och med att det blir varmare och varmare framåt jul. Vi är nästan helt säkra på att vi ska fira julafton i svenska kyrkan i alla fall, vi tyckte att det var väldigt mysigt när vi var där sist och hälsade på! Julklappar blir det nog inte mycket av, men vi går nog ut på nån fin restaurang eller så istället. Vi behöver ju inga prylar direkt (Jo, en dammsugare hehe... Men vi ska få en gammal av Erica nu faktiskt).

Imorn ska vi som sagt klä ut oss på Jamies avskedsfest. Jag ska vara Tinkerbell eller nån annan slags prinsessa med vingar. Nån såndär från sagorna i alla fall. S ska vara Björn Borg! Jag har hittat världens roligaste peruk i en affär. En såndär gammaldags 70-tals-frisyr med lite uppklippt lugg eller vad man ska säga. Ja, en sån frisyr som Björn hade där ett tag helt enkelt... Vi ska gå och kika på den imorn, och jag hoppas vi köper den. Det skulle vara pricken över i:et.

S är och jobbar i fyra timmar idag, så jag ska kika lite film nu. Och kanske äta nåt sött. Mmmm, det blir det.

Ha en fin fredagskväll allihopa!


Detta är vi imorgon:


Kommentarer
Postat av: Christina

Bra val med tanke på värmen. Kung Bore är väl inte direkt passande.

Lycka till på era nya jobb båda två.

Kram mamma

2009-11-27 @ 07:46:10
Postat av: Synne Emilie

Håper dere har det bra : )

2009-11-27 @ 08:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0