Det rullar på

Här i det underbara landet lever vi så gott! Har precis vart ute och kikat på S när han försökt sig på ännu en omgång med kiten. Det ser inte lätt ut, alls! Speciellt inte med 20 andra kites (kite:ar, eller vad ska man säga?) runt omkring sig.

 

Intervjun idag gick förresten bra! Jobbet hade vart kanon, lite allround kontorsjobb sådär. 20 timmar i veckan och gångavstånd. Dock visste jag ju inte vad jobbet handlade om förrän en bra bit in på intervjun (vi har sökt så många så man kan inte skilja dem åt) och det ställde ju till lite problem eftersom jag berättade om hur social och serviceminded jag var. Detta behövdes absolut inte för tjänsten märkte jag sen, så då helt plötsligt ändrade jag mig och gav mig själv lite nya egenskaper. Från ingenstans. Han kanske trodde att jag led av lätt personlighetsklyvning? Javel (norskt uttryck). Han verkade tycka att jag var ganska rolig i alla fall, men det hjälper ju garanterat inte eftersom företaget knappast är byggt på humor... Jag gick inte därifrån med bästa känslan! Men en riktigt kul pratstund var det allt.

 

Ikväll ska vi laga fin-mat, fine dining som man skulle säga här! T-bone stek, klyftpotatis, pepparsås och vin. Vi är så nöjda med vårt bord förstår ni, så nu måste vi laga rejäl mat!

 

S är så nöjd med denna bilden som han tatt, så jag kan väl lika gärna visa den

(på en vingård i Corowa):


Kommentarer
Postat av: Christina+Uwe

Håller med om att fotot är kanonbra. Kunde bli en fin tavla!

Vi håller tummarna för dig Nina, kan riktigt se framför mig vilket trevligt samtal ni hade.

Kram ma+pa

2009-11-17 @ 17:21:47
Postat av: Anne-Britt og Hans-Erik

Bildet var flott Stian, og heldig for oss at Nina tar jobben med å legge det ut, hi, hi.

Lykke til med videre prosjekter begge to.

klem fra oss i Sarpsborg

2009-11-17 @ 22:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0