Lördag morgon

Idag vaknade vi upp till klockan som ringde fyra på morgonen! Eller vakna är väl att ta i, men nåt i den stilen. S skulle nämligen kolla på en väldigt viktig fotbollsmatch som utspelade sig hemma i Norge. Grannstäderna Sarpsborg och Fredrikstad möttes i en kvalmatch. Det stod mycket på spel (nedflyttning till sämre liga o.s.v.). Han fick sitta och titta på vår data, web tv, samt lyssna på radio. Måste sett ganska roligt ut, en som ligger och snarkar och en som sitter uppe mitt i natten. Dock blev det en del jubel vid de båda målen, och då vaknade jag upp med ett ryck. Vet att jag såg ut som ett troll också. Jaja, utgången blev bra, och Sarpsborg står nu inför en spännande fortsättning i veckan som kommer. Heja blåvitt, precis som hemma i Götet!

Idag ska vi nog inta stranden, 30 grader blir det... De närmaste dagarna blir nog heta som få! 32 grader på måndag. Samma dag som S börjar jobba. Japp, ni hörde rätt! Han fick jobbet på Helly Hansen, och ingen kunde väl bli gladare än vi. Nu kan vi äntligen se kassan växa igen, och maten serveras på bordet utan problem hehe... Min intervju igår för Calvin Klein gick väl bra! Engelskan satt där den skulle, men jag är ändå lite osäker. Hon lät mig inte komma till tals riktigt angående vissa viktiga saker (enligt mig). Men vi får se! Annars lever jag på min man i äkta hemmafru-anda tills nästa intervju.

Vår kamera är ju sönder, och jag är själv lite trött på mina webcam-foton, så vi måste komma med en lösning. Håll till godo med lite gamla bilder sålänge, från den första tiden här.

Jag och Bella framför MCG stadion, där Stian sprang in på Marathon:


En sliten en med bara 500 meter kvar av 42 000:


Koala som äter, äter och äter:

Kommentarer
Postat av: Anne-Britt og Hans-Erik

Hei og hå! Skal si det har vært jubel i heimen etter at Sarpsborg vant!!

Ang. deffekt kamera, så er det jo jul snart, litt på forskudd er ikke noe problem.......

2009-11-07 @ 02:11:39
Postat av: Anonym

Grattis till jobbet Stian! Grattis även till alla fotbllsälskare i Sarpsborg. Idag är IFK i cupfinal-Niklas hoppas på vinst!

2009-11-07 @ 07:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0