Måndag i november

Det är konstigt att tänka på att det är mörk och regnig november där hemma. Man anpassar sig väldigt fort och glömmer hur det kan vara. Jag antar att ni börjat med tjocka jackor, halsduk och vantar? Ju mer ni klär på er, desto mer tar vi av oss antar jag.

Idag ska det bli 34 grader. Jag var ute på en morgonpromenad runt sjön vid niotiden. Då visade termometern 30, nästan lite för varmt... Nästa gång blir det väl att ställa klockan på 6 för att få motionera i någorlunda dräglig temperatur. Men visst är det ändå härligt när solen skiner! Det finns verkligen inget att klaga på. Det blir en liten tur till stranden för mig snart, S är ju på sin första jobbdag idag. De ska packa upp och färdigställa butiken inför öppning som förhoppningsvis blir på onsdag. Tur att de har aircondition!


Denna bild har lilla jag tagit, 38 våningen i Eureka tower. Byggnaden har 88 våningar så detta är ändå inte särskilt högt upp. Personerna som vi köpte vår säng av bodde här, så det var lika bra att passa på att ta ett kort. Ser ni parken/sjön som vi brukar springa runt? Ganska högt upp till höger vid havet ser ni nästan vårat lägenhetskomplex också:


Kommentarer
Postat av: Anne-Britt og Hans-Erik

Lykke til i dag Nina, vi holder tommene for deg!

klem fra oss

2009-11-09 @ 15:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0