Morgonkaffe

Godmorgon! Sitter och äter frukost i sängen (nej, vi har fortfarande inget bord). Det står ett ute på gården som man får lov att knycka, men S tycker att det var för stort.

Vi har några 30-graders dagar framför oss. Laddar upp med vatten och solkräm! På måndag ska S börja med kitesurf, något han pratar om heeela tiden. Jag är dock för feg, men funderar på att börja med Stand Up Paddle istället. Detta tycker S är en töntig sport, och påpekar hur "häftig" jag är som vill göra det. Jaja, vi får väl se! Det jobbiga med SUP är den otroligt långa brädan, som tydligen också är ganska dyr... Men om jag får jobbet idag så kan man ju kosta på sig detta! 5 timmar kvar till intervju! Spännande, känner mig faktiskt mer taggad än nervös.

S intervju kändes jättebra igår förresten! Han får tidigast svar idag och senast på tisdag. Men vi tror väl på honom, eller hur?



Kommentarer
Postat av: Anne-Britt

Selvfølgelig tror vi på dere, dette går nok bra! Men det finnes flere fisker i sjøen, om dere ikke får napp denne gangen. Stå på, dere er flinke!

klem fra mor

2009-11-06 @ 06:14:40
Postat av: Anonym

2009-11-06 @ 06:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0