Myskväll

Springningen gick bra! Det känns som man kan hålla på för evigt, man får så mycket energi på nåt sätt. Solen är väl sådan... Idag sprang jag längs med stranden, alltså inte den vanliga rundan runt sjön. Lite variation får det ju bli, men än så länge har jag inte tröttnat.

Nu är det som sagt dags för hemmakväll! Börjar med Two and a half men och senare blir det Harry Potter (gick ingen bättre film, snyft...). Men jag klarar mig nog, Dorritos och salsa står på menyn. Mums.

S ringde precis från jobbet, och det går så bra så hälsar han. Ganska slappt och därmed lagom. Om två timmar är han redan hemma igen. Jag lovade honom att det skulle vara lite chips kvar då. Det var nog dumt sagt...

Duschad och klar

Kommentarer
Postat av: Christina+Uwe

Mys Nina, så länge du bara kan. Plötsligt har du ingen tid alls.

Snabb på att skriva det är du verkligen, så lycka till.

Roligt att det går bra för Stian.

Kram till er båda från mamma o pappa

2009-11-13 @ 20:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0