Santa Claus is coming to town

Man blir helt förvirrad när det står orkestrar och spelar julsånger inne i stan. Från alla håll och kanter hör man bjällerklang och annat som hör julen till. Men det känns inte riktigt... bra?! Fel plats vid rätt tidpunkt eller vad man nu säger. Skyltdockorna har på sig röda julbikinis. Detta är väldigt konstigt för oss, men det är nog bara att vänja sig. Det kommer bli mer av den varan de närmsta veckorna.

Hohoho Merry Xmas:

Visst ser jag "jobbsökig" ut?


Fin liten galleria och fin pojk:


Denna bilden är tillägnad Angelika Kjär, så ingen annan behöver ta sig
tiden med att finna något logiskt med den ;)


Kommentarer
Postat av: Anne-Britt

Julebikini med bjeller på, det får vi i allefall ikke tak i her. Skal dere på stranden i julen må det være festantrekket for ungdommen. (det hadde vært artig med et bilde av Stian mens han er på jobb på Helly Hansen, du kan være spion....)

Klem fra Anne-Britt

2009-11-18 @ 13:49:17
Postat av: Andreas

själv väntar jag fortfarande på ett paket med HH jacka ;)

2009-11-18 @ 13:59:25
Postat av: Anki Bohman

Hej Vad härligt att följa er resa. Kul att höra att ni har det bra förutom då du var sjuk förstås. Jobb kommer säkert inom kort.Kan tänka mig att i värmen se allt som har med julen att göra inte känns så ok. Men ni skall vet att här i Dfs så regnar det riktigt ordentligt plus blåst. Jag är på väg till min agilitykurs i Fristad, känns inte så roligt att ge sig ut. ha det gott kram Anki

2009-11-18 @ 18:28:21
Postat av: Angelika

Haha...gullig bild, visst är de fina! :-)

2009-11-18 @ 19:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0