Time to relax

Goddag på er!

 

Idag börjar jag bli riktigt slapp i kroppen och min hosta som jag haft i snart en vecka vägrar ge sig. Det kanske är dags att kapitulera för svininfluensan eller lite gammal vanlig hederlig feber? Ja vi får väl se, men hur som helst blir detta en lugn dag för mej. Myskläderna är på och S blir så illa tvungen att agera sjuksyster. Ahh, det ska bli ganska skönt ändå.

 

Intervjun, tidigare idag, gick bra. Dock blir det absolut inget jobb för mej där! Det var svartjobb (inte särskilt bra betalt sådant heller!) och det tilltalade mig därmed inte. Dessutom hade de krympt femdagarsveckan med endast tre dagar vilket skulle resultera i 9 timmar/per vecka. Nej, lite mer pengar än så vill jag tjäna. Jag är inte desperat efter jobb, än så länge.

 

Imorn är det ju dags för min andra intervju. Jag hoppas att jag känner mig såpass bra att jag kan gå. Febern har ju inte brutit ut än, och vi kan ju hoppas att den inte gör det heller. Men vem vet, mycket kan hända på några timmar!

 

Senare i eftermiddag ska vi äntligen hämta ett bord också! Visst var det på tiden att vi får nånstans att sitta och äta? 15 dollar (ca 100 svenska kronor) betalar vi för ett litet bord som vi köper av en familj här i närheten. Helt ok, vi behöver det verkligen! Nu fattas bara dammsugare, och det börjar också verkligen behövas... Ja, det blir helt klart nästa köp! Ingen tvekan.

 

Hoppas mina läsare mår bra?!

 

Jättesjuk:

 

Sen kom Stian med choklad:


Kommentarer
Postat av: Christina+Uwe

Puss på dig, mammas lilla sjukling. Choklad hjälper mot allt. Det är märkligt!

2009-11-16 @ 19:12:04
Postat av: Helene

god bedring Nina! du får krya på deg har jeg hørt svenskene si;-)

2009-11-16 @ 21:34:11
Postat av: Helene

god bedring Nina! du får krya på deg har jeg hørt svenskene si;-)

2009-11-16 @ 21:35:41
Postat av: Angelika

Haha, ja lite choklad mår man alltid bättre av! ;)

Krya på dig.

Kram

2009-11-17 @ 18:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0