Tjingeling

Wihoo, nu har jag fått mig ett litet jobb! Med betoning på litet, vilket i detta fall betyder få timmar. Men ändå! Det går ju att kombinera med ett annat jobb faktiskt. Och det bästa av allt – jag får prata svenska. Vilken lättnad hehe... Nejdå, men jobbet är för ett australiensiskt företag med kunder runt om i världen. I Sverige finns alltså några av dessa kunder, och de ska jag ringa till för att checka läget och undersöka om de är nöjda och så vidare. Marknadsundersökning heter det väl. Sen kan det bli lite översättning av blanketter/mail m.m från engelska till svenska också. Det blir ett lite lagom jobb för mig tror jag! Dessutom får jag dela kontor med folk från 22 olika nationer, och det ska tydligen vara en trevlig stämning. Kanske dags att få lite vänner snart?

 

Annars då? Jo, idag har jag kikat runt efter utklädningskläder som vi behöver på lördag. Jamie ska ha sin avskedsfest och då ska man göra sig besväret med att klä ut sig till nåt kul. Ni kan ju gissa vad jag ska vara?

 


Kommentarer
Postat av: Anne-Britt

Grattis til deg Nina og har du først fått et bein innefor blir det fort fler timer på jobb!

En engel blir du vel, en vakker sådan, hmm hva blir Stian da tro?

Klem fra Anne-Britt

2009-11-25 @ 07:24:47
Postat av: Christina+Uwe

Grattis, det tror jag blir ett toppenjobb för dig. Tänk så många nya kontakter du kommer att få. När börjar du???

Kram mamma och pappa

2009-11-25 @ 20:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0