Trööööött

Hejhej!

Här kommer en snabb liten uppdatering från två trötta. Hoppas jag kan stava korrekt, kroppen skakar av hunger hehe... Vi har båda haft vår första riktiga vardag där båda (hör och häpna) jobbar. Jobbigt, såklart! Korvstoppning i huvudet på mig eftersom jag hade upplärning i 7 timmar. Dessutom hade man ingen tid för att äta, och detta är ju en väldigt viktig sak för mig/mitt humör och mitt blodsocker. Dagen började bra och jag var ganska pigg och alert. Men just nu är all info bara ett enda stort Blaha. Såhär lite har jag nog inte ätit sedan jag och Bella var i Barcelona. Men det är en annan historia.

Jag har förresten fått en jobbpresent av min skatt idag! De hade superrea på redan rabatterade priser och då är det ju lätt hänt att man shoppar loss. Ni kan inte ana hur billig denna tröja var, som i vanliga fall kostar över 200 dollar. Den transporterar bort svett också, vilket är som två flugor i en smäll för mig. Svettkörtlarna är ju mer aktiva i värmen.

Nu hoppas jag att maten snart är klar (vänder mig om i vår gigantiska salong och märker att så inte är fallet).

Later!


Kommentarer
Postat av: Bella

Haha.. usch kan tänka mej hur jobbigt de e ! :P

2009-11-26 @ 16:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0