Trött tisdag

Hej hej i stugorna!

Hoppas ni alla mår bra? Här tror jag att jag själv blivit lite sjuk, men jag är inte helt säker?! Det kan vara värmen som gör att man blir så himla trött och slapp. Liiite ont i halsen har jag dock, men det är nog ingen fara på taket. Kunde ju vara på stranden idag utan problem trots allt. Vi har också kommit fram till att vi äter otroligt enformigt, så det är säkert lite vitaminer som fattas i våra uttorkade kroppar hehe...

Hela veckan ska det vara över 30 grader (35 på lördag). Det är en värmebölja utan dess lika här just nu! Den varmaste november på länge säger de på nyheterna. Tur att havet är kallt, man behöver verkligen svalka av sig då och då för att inte bli galen.

S
är ute på sin andra kite-lektion just nu, och jag ska väl gå ner och kika lite. Men först ska jag gå till affären och köpa lite nyttigheter; Tonfisk bl.a. Vi har inte ätit fisk på över en månad! Som sagt, vi behöver lite nya vitaminer! Det enda vi äter är pannkakor, tacos och müsli. Nästan i alla fall.

Lite bilder från dagen då vi flyttade in:






Kommentarer
Postat av: Christina+Uwe

Ett litet tips från mamma:Var inte i solen gumman om du har ont i halsen. Krya på dig kram från oss.

2009-11-10 @ 19:28:45
Postat av: Christina+Uwe

Ett litet tips från mamma:Var inte i solen gumman om du har ont i halsen. Krya på dig kram från oss.

2009-11-10 @ 19:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0