Godmorgon <3

Godmorgon alla hemma i Sverige. Har har vi dock gatt upp for langesen. Blev avundsjuk imorse nar vi gick upp klockan sju och jag sag att klockan bara var 11 pa kvallen hemma hos er. Jag ville ju ocksa sova! Men nina och stian tvingade upp mig! Ni forstar att det ar Bella som skriver va?

Nu har dom satt mig pa ett internetcafe for att fa lite lugn och ro antar jag? Hehe...

Hmm annars inget nytt att beratta an sa lange. Dagrna just nu gar bara at till att titta pa lagenheter och forsoka fa en. An sa lange fortfarande ingen tur.

Lite roligare, eller som jag langtar efter iaf, ar att vi snart ska ta en utflykt till Tasmanien dar det tydligen ska vara mycket fint! Vi ska aven aka och se kengurus och kanske, om man vagar, mata dem...

Nu far jag nog ga. Har suttit har ett tag och vet inte om pengarna racker? Jaja, det ar ju inte sa att det varit ont om pinsamheter sa en till ska jag nog klara... :)

Miss u! kram Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0