11-kaffe

Har haft ett väldigt fördröjt 11-kaffe här i soffan. Suttit framför datorn och fixat med tillfällig eftersändning av post. Posten ska dimpa ner hos mor och far i ett år nu, men det gick bara att beställa ettt halvår i taget. Skit, men jag får sätta mig under en palm i mars där nångång och beställa de resterande sex månaderna.

Jag bockar av allt fler och fler punkter i min lilla Australien-bok. Det mesta har faktiskt blivit fixat nu, och jag tror att vi är ute i god tid ändå. Det känns inte som om det är nåt som kan strula till det.

Nu ska jag ta en promenix i det  vackra vädret och sen ska jag beställa hem ett ton med böcker! Jag ska bli en riktig bokmal under resan, komma hem till Sverige  som en lärd och komplicerad person.

Snart blir det väl 11-kaffe här på Kirbys Café, St.Kilda:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0