Fredag hela veckan

Hej på er!

Här sitts det i soffan och slappas. Känner mig lite sådär halvförkyld, på gränslandet mellan svininfluensa eller inte kan man väl säga i dessa tider. Fasligt mycket skriverier om denna grissjuka förresten... Jag vet inte vad man ska tro? Att folk dör av den "vanliga" influensan händer varje år, bara det att det inte uppmärksammats på samma vis. Media har en stor makt, det är helt säkert det.

Idag blir det lite städning tänkte jag. Vi får finbesök från Norge, nämligen av Synne som är S systerdotter. Inte för att jag tror att hon bryr sig så mycket om det glänser på golven eller ej, men jag vill gärna sätta standarden för hur det verkligen är att besöka Onkel Stian och Tante Nina. En upplevelse.

Så för övrigt i helgen blir det lite åkturer på Liseberg och massa godis och gott. Härligt! Bara massa mumma. Dock har jag på äldre dar blivit en riktig Lisebergs-fegis som spyr bara jag tittar på virvelvinden. Okej, en lätt överdrift kanske men inte såå långt därifrån.


Den här finns det nog ingen chans att jag sätter mig i:

Jukebox är min absoluta favorit, och den snurrar ju en hel del faktiskt.
Dock har jag inte åkt den på ett tag, så får väl se det som ett test nu i helgen då:


Kommentarer
Postat av: Christina

Ha det riktigt kul på Liseberg.

Kram till er!

2009-09-04 @ 18:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0