Hopphopp

Är i lägenheten för ännu en dags kliniskt rent städande! Det är nästan som ett träningspass att gå loss med moppen... Jag blir nästan förvånad om jag inte är i mitt livs bästa form efter dessa dagar?!

Om en halvtimme startar S sitt Lidingölopp. Jag är lite nervös faktiskt, å hans vägnar då. Följer honom via sms, och det är alltid kul när det plingar till och man får se vilken etapp han nått fram till o.s.v. Verkar som om dom har en kanondag uppe i huvudstaden vad gäller vädret. Kul det i alla fall! Gissar på att det varit skönare att ta en glass i solen än att springa 3 mil terräng dock. Men men...

Ikväll är det skaldjurs/spelkväll med jobbtjejorna! Ett final goodbye till dem...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0