Keep running

Hej hopp!

Är hemma efter en mini-runda på stan. Kikade bl.a. på löparskor och hittade de perfekta med riktig stuns i! Är riktigt nöjd med mitt köp, jag behöver verkligen ett par nya dojjor. I Australien lär det bli en hel del löpning (förutom surfing såklart!) eftersom det är en så lättillgänglig sport. Det är helt perfekt för överallt! Vart du än befinner dig, så är skor och träningskläder det enda du behöver. Löpning eller powerwalking är verkligen något jag tycker om. Inte för att jag är grym direkt och springer tre mil i veckan men ändå. Kroppen mår verkligen bra av en runda i det gröna! Man vänjer sig också snabbt vid den känslan, vilket är tur det!


Love my new shoes




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0