Me, myself and I

Idag ska jag ha en egen-dag här hemma. Har fixat iordning så gott det nu går med flyttkartonger och gammal bråte överallt. Man kan faktiskt ställa saker rakt så ser det i alla fall bra och städat ut typ. Ska ta mig ut på en riktig långpromenad först tänkte jag. Solen ligger fortfarande på och det är helt enkelt ett ganska trivsamt gå-väder. Jag är rejält trött efter tidigt jobb imorse, så en promenad gör nog att jag kvicknar till litegranna.

På vägen hem hade jag tänkt hyra film. Jag måste vara den enda individ i Svea rike som inte sett Twilight än?! Förmodligen. S (som är ute och seglar ikväll) vill inte se den, så nu ska jag i egen hög person välja film till MIN egna filmkväll. Vilken frihet! Alla som sett Twilight påstår ju att den är hur bra som helst, och att man blir kär i Robert Pattinson. Ja, vi får väl se?! Jag är ju rädd för vampyrer jag, så kärlek känns långt bort.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0